常翔学園 摂南大学図書館

Advertising reach and frequency : maximizing advertising results through effective frequency

Colin McDonald. -- 2nd ed. -- NTC Business Books, 1995. <BB00014228>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 摂本館 摂寝B1保存書庫2 674||M 20105633 帯出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 摂本館
配置場所 摂寝B1保存書庫2
請求記号 674||M
資料ID 20105633
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 Advertising reach and frequency : maximizing advertising results through effective frequency / Colin McDonald
版事項 2nd ed
出版・頒布事項 Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books , 1995
形態事項 xii, 157 p. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0844235067
注記 "Published in conjunction with the Association of National Advertisers by NTC Business Books"--t.p.
注記 "First edition by Michael J. Naples"--t.p.
注記 Includes bibliographical references and index
学情ID BA29054763
本文言語コード 英語
著者標目リンク *McDonald, Colin <AU10032696>
件名標目等 Advertising -- Effective frequency