常翔学園 摂南大学図書館

The new science of marketing : state of the art tools for anticipating and tracking the market forces that will shape your company's future

Vithala R. Rao and Joel H. Steckel. -- Irwin, 1995. <BB00144925>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 摂本館 摂寝B1保存書庫2 675||R 20600400 帯出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 摂本館
配置場所 摂寝B1保存書庫2
請求記号 675||R
資料ID 20600400
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 The new science of marketing : state of the art tools for anticipating and tracking the market forces that will shape your company's future / Vithala R. Rao and Joel H. Steckel
出版・頒布事項 Chicago : Irwin , c1995
形態事項 xi, 350 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 1557385394
学情ID BA27580594
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Rao, Vithala R. <AU10098051>
著者標目リンク Steckel, Joel H. <AU10098052>