常翔学園 摂南大学図書館

The language of television advertising

Michael L.Geis. -- Academic Press, 1982. -- (Perspectives in neurolinguistics, neuropsychology, and psycholinguistics . a series of monographs and treatises). <BB99824583>
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No. 巻号 所蔵館 配置場所 請求記号 資料ID 禁帯出区分 状態 返却予定日 予約
0001 摂本館 摂寝B1保存書庫2 674.1||G 28900639 帯出可 0件
No. 0001
巻号
所蔵館 摂本館
配置場所 摂寝B1保存書庫2
請求記号 674.1||G
資料ID 28900639
禁帯出区分 帯出可
状態
返却予定日
予約 0件

書誌詳細

タイトル/著者 The language of television advertising / Michael L.Geis
出版・頒布事項 New York : Academic Press , 1982
形態事項 xiii, 257 p. : ill. ; 24 cm
巻号情報
ISBN 0122789806
シリーズ名 Perspectives in neurolinguistics, neuropsychology, and psycholinguistics <BB99747957> . a series of monographs and treatises//a
注記 Bibliography: p. 245-247
注記 Includes indexes
学情ID BA00959234
本文言語コード 英語
著者標目リンク *Geis, Michael L. <AU50019344>
件名標目等 Television advertising